Hiina Aviation Oil tuletis Kahjum Finance Train

Hiina Aviation Oil Singapur Corporation Ltd “CAO” on suurim tegelik lennukikütus kaupleja Aasia ja Vaikse ookeani piirkonnas ja võti müüja imporditud reaktiivkütus, et Hiina tsiviillennunduse valdkonnas. Cao võti asutuste hulka jet Kütuse- ja ostmine ja müümine, kauplemise teiste õli kauba ja investeeringud õli seotud vara. Asutatud Singapuri 26. mail 1993 CAO oli noteeritud mainboard Singapuri Exchange väärtpaberitega kauplemise Limited alates 6. detsembril 2001. Nende vanem selts, China National Aviation Fuel Group Corporation CNAF on suur riik kuuluv ettevõte Hiinast. See on suurim lennunduse transpordi logistika osutaja poole Hiinast, mitmekesise portfelli ettevõtetele, mis hõlmab lennukikütus jaotamise, ladustamise ja tankimisseadmeid suurem kui 160 HRV lennujaamades.

CNAF on umbes 51% kogu väljalastud aktsiate CaO. BP Investments Aasia Limited tütarettevõte õli suur, BP, on strateegiline investor CaO, hoides 20% kogu väljalastud aktsiate CaO. Tipus kolmandas kvartalis 2003, CaO hakkas läbi spekulatiivne võimalus ametitest ära kasulikke turuliikumistele õli seotud kaupadega. See kaubeldakse nendega eeldusel, et nafta hind oleks liikuda ülespoole. Kauplemine meetod osalevad üheaegselt omandada kõne alternatiive ja müük müügioptsioone.

See tekitasid sünteetiline pikk positsioon õli ilma et oleks vaja omandada kauba otse. Kuna nafta hind tõusnud, kõned, mis osteti olid kasutanud kasumiga. Paneb, et müüdi ei teosta CAO kasu saanud määr, mis oli kogunenud, kui neid alternatiive müüdi. Need ostu ja müügi strateegiad olid isegi ei vaadanud / litsentseeritud juhatuse enne kauplemise algust, ja ei ole ohtu komitee koht õppimiseks neid tehinguid jooksvalt. See strateegia hästi töötanud CAO Kuni aasta neljandas kvartalis, kui nad oodata hindade läheks lõuna.

Selle tegevjuht Chen Jiulin, hakkas algatanud ametitest rohke vastaspoolte loodud lühikest koht, mis võiks kasu, kui nafta hind liikus allpool USD 38. 00 / bbl. See lõppes edendades kõned ja ostmise paneb lõpptulemusega, et HÕS oli kiire koht tipus 2003. Aastal 2004 hinnad andis USD38. 00, mis viib CAO võttes rahastada Lisatagatise oma avatud lühikesi positsioone.

Need arvas, et kuna täpseid näpunäiteid, kuidas väärtustada tuletisinstrumentidega kauplemise neid ei ole FRS 39, CaO vaja võtnud Industry kriteeriumid, mitte öelda, et ei ole olnud selged nõuded. Põhiprobleem PwC Märgiti, et väärtuse kohta derivaadid eksis, et selles on käsitletud tegeliku väärtuse kui õiglane väärtus selle võimalusi. See peab olema oma koht arvestada tegeliku väärtuse ja ajaväärtuse. See tähendaks, et pikkus aeg täiskasvanuks valiku, volatiilsusest hetkehind aluseks oleva kauba, tähelepanu ja muudel teguritel oleks võetud vaatluse all.