Konsultatsioon raamat tarbijakrediidi direktiivis sätestatud Roinn Airgeadais rahandusameti

See on oluline olla teadlik, et kui sa sisuliselt kindlaks kõik kaubanduslikult või minu arvates tundlikku teavet, loote esitamise ideel, et te nõustute selle kättesaadavaks tegemise täielikult online-leheküljel. Jõupingutused võiks teha mitte panna online-leheküljel lapiga see tegelikult on ilmselt laimav. Direktiiv kehtestab ühtlustatud õigusraamistik pakkumise kliendi krediitkaardi Euroopa Liidus. See asendab 1987. a direktiivi 87/102 / EMÜ, milles sätestatakse minimaalsed eeskirjad tarbijakrediidilepingute kohta Euroopa Liidus ja mis võeti siseriiklikku õigusesse üle tarbijakrediidi seadus, 1995. Lahknevused liikmesriikide ülevõtmisõigusaktides 1987 puhul direktiivi takistatud eesmärgiga ühtlustada kliendi krediitkaardi sektori üheks sisemine turu ja käesoleva direktiivi eesmärk on võidelda selle. Kui kaup või võimeid kaetud seotud laenulepingu kaasas ei ole täielikult või tarnitakse ainult osaliselt või kui see ei vasta lepingutingimustele tarnimise selle Kliendil on õige jätkata ravi võlausaldaja vastu, kui tarbija on oma õiguste kohaselt suunas ettevõtte kuid ei saavutanud rahulolu millele tal on õigus vastavalt seadusele või lepingule kaupade tarnimise või võimeid.

Liikmesriigid kontrollivad, millisel määral ja millistel tingimustel neid ravib teostatavad. Kasutamine “alternatiivne püsival andmekandjal” koostamisel krediidilepingud on ette nähtud artiklis 10. 1 mõttes. Tarbijakrediidi seaduse ’95 nõuab, et krediidilepingud tehakse kirjalikult ja allkirjastatud kliendiga. Seadus kehtestab piirangud meetod side seotud krediidilepingute suhtes. Seal tundub olevat ülevõtmisel direktiivi uskuda muutmise tarbijakrediidi seadus ’95 võimaldada kasutades alternatiivset püsival andmekandjal seoses krediidilepingute suhtes, mis kuuluvad käesoleva direktiivi reguleerimisalasse.

vaateid tegemise sellised muudatused on teretulnud.